هنر و هنرمند

معرفی درخواستی هنرمندان - سفارش آنلاین شعر برای ساخت آهنگ

هنر و هنرمند

معرفی درخواستی هنرمندان - سفارش آنلاین شعر برای ساخت آهنگ

روز تولد من

روز تولد من

حیف شد حیف شد ز آنکه کسی نیست

 تبریکی گوید تا من خوشحال باشم

امروز یا امسال که گذشت

به فکر فرداها و بهترین سال باشم

چگونه به زندگی امیدوار باشد؛کسی چون من

پر و بال داران در این روز چه شادند

اما من باید پی یافتن بال باشم 

ادامه دارد...  

سروده: حسین 

۸۲/۹/۲۵

 

روز تولد من 

www.Bahamin.33ir.com

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ب.ظ http://tearisle.blogfa.com/

سلام
بابا مرام تو ایول
این جوریه دیگه ؟
بعد از یه قرنی میای
خبر هم نمیدی
باشه
مشکلی نیست
راستی تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد